Model A / la contractul de finantare

 nr. 34 / 28.09.2007

 

Nr. si data inregistrării                                    

CONTRACTOR

Institutul National de Cercetare-Dezvoltare

pentru Fizica Laserilor, Plasmei si Radiatiei

                                                                       

DIRECTOR GENERAL,

Dr. Ing. Ion MORJAN

                                                           

 

Nr. şi data inregistrării                                                                                    

 

Programul: 

IIDEI

Tipul proiectului:

Proiecte de cercetare exploratorie

Cod proiect:

ID_223

 

VALOARE TOTALĂ CONTRACT 853.000 lei

ETAPA (din Anexa IIa) finala 2010

VALOARE AN  276.000 lei

 

                                                                                   

                        PROCES VERBAL DE AVIZARE INTERNĂ A REZULTATELOR

            Comisia interna constituită si aprobata de catre Autoritatea Contractantă, întrunită în vederea evaluării şi avizării lucrărilor efectuate în cadrul proiectului de cercetare - cod proiect ID-223 titlul proiectului “Sistem plasmo-catalitic pentru oxidarea totala a compusilor organici volatili” care fac obiectul Contractului de  finanţare 34 / 28.09.2007, Act aditional nr. 1 / 2008, Act aditional nr. 2 / 2009, Act aditional nr. 3 / 2010,  încheiat între Autoritatea Contractanta  - UEFISCSU şi Contractor – Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Laserilor, Plasmei si Radiatiei (INFLPR), pentru anul 2010

EVALUEAZĂ ŞI CERTIFICĂ PE PROPRIA RĂSPUNDERE REZULTATELE CERCETĂRII ŞTIINŢIFICE

pentru etapa: Unica / 2010 din Anexa IIa (intermediara/ finala a anului curent)

obiective planificate: 1. Oxidarea VOC in conditii plasmo-catalitice, cu catalizatorii plasati direct in zona de plasma (configuratie IP); 2. Studiul mecanismului de reactie responsabil pentru oxidarea VOC in sistemul plasmo-catalitic in configuratia IP; 3. Optimizarea sistemului plasmo-catalitic

şi face propuneri Autoritatii Contractante privind finanţarea proiectului, după cum urmează:

           

I. EVALUAREA REZULTATELOR:

a)    Stadiul atins în derularea proiectelor în raport cu obiectivele prevăzute iniţial;

Obiectivele prevăzute pentru aceasta etapa a proiectului au fost realizate integral

b)    Valoarea şi nivelul ştiinţific al rezultatelor obţinute până în stadiul respectiv;

Rezultatele obtinute au un nivel stiintific ridicat

c)    Măsura în care rezultatele au fost difuzate (articole cărţi, comunicări, participări la conferinţe) alte constatări;

Un articol publicat in revista internationala ISI (trimis din etapa precedenta), un articol trimis spre publicare in revista nationala ISI, un articol trimis spre publicare in revista internationala ISI, patru comunicari la conferinte internationale, o propunere de carte acceptata spre publicare in editura Wiley.

d)    Modul de utilizare a fondurilor până în stadiul respectiv.

Fondurile au fost utilizate conform devizului anexat

 

II PROPUNERI: (alternative nu se pot cumula)

            1) Având în vedere rezultatele evaluării Comisia interna AVIZEAZĂ lucrările evaluate conform Capitolului I lit. a-d din prezentul proces verbal şi propune acordarea sumei de  276.000 lei, in litere (doua sute saptezeci si sase mii lei) reprezentând decontarea prevăzută în contract pentru etapa finala 2010.

 

            2) Având în vedere concluziile cuprinse la Capitolul I din prezentul proces verbal, Comisia interna AVIZEAZĂ lucrările de cercetare pentru suma de _______________lei (în litere ___________________) şi propune reducerea tranşei (tranşelor) de finanţare, astfel:

-         etapa __________suma prevazută în contract__________________  lei

suma propusă   ____________________________lei

-         etapa __________suma prevazută în contract___________________lei

suma propusă_____________________________lei

pentru motivul:___________________________________________________________________________

 

            3) Având în vedere concluziile cuprinse la Capitolul I din prezentul proces verbal, Comisia interna NU AVIZEAZA CONTINUAREA lucrărilor de cercetare la cod proiect__________

şi propune sistarea finanţării pentru următoarele motive:__________________________________________

            Lucrările executate până la aceasta etapa, SE AVIZEAZĂ pentru suma de ____________lei

(în litere:_______________________________________), existând următoarele posibilităţi de valorificare:

________________________________________________________________________________________

 

            4) Având în vedere concluziile cuprinse la Capitolul I din prezentul proces verbal, Comisia NU AVIZEAZA lucrările de cercetare  la cod proiect____________şi propune sistarea finanţării, restituirea sumelor acordate până în prezent, în suma de_____________lei, precum şi suportarea de către ________________________________________________________________________________________

a penalitatilor prevăzute în contract, pentru următoarele motive:_____________________________________

________________________________________________________________________________________

 

            Evaluarea şi avizarea lucrărilor s-a efectuat pe baza constatărilor făcute de Comisia interna la Contractor, pe baza următoarelor documente:

Ÿ         Anexa IIa- Plan de realizare, pentru etapa corespunzatoare;

Ÿ         Anexa I– Deviz cadru postcalcul;

Ÿ         Lucrarea in extenso/Sinteza lucrării.

            Prin semnarea de către Contractor a prezentului proces verbal acesta confirmă constatările Comisiei interne de avizare şi îşi însuşeşte propunerile acesteia.

            Prin semnarea de către Contractor a prezentului proces verbal acesta certifică faptul că toate mijloacele fixe şi obiectele de inventar achizitionate în cadrul proiectului au fost înregistrate în patrimoniul institutiei în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

            Prezentul proces verbal s-a încheiat în trei exemplare, din care un exemplar pentru Contractor şi doua exemplare pentru Autoritatea Contractanta.

 

COMISIA INTERNA DE AVIZARE A REZULTATELOR

 

                                                Numele şi prenumele                                                     Semnătura

 

            PREŞEDINTE:            Dr. Ing. Ion MORJAN – CS I                                      _______________

 

            Membri:                       Dr. Cristian RUSET – CS I                                          _______________

 

                                                Dr. Gheorghe DINESCU – CS I                                  _______________

 

            Secretar:                       Dr. Nicolae GEORGESCU – CS II                              ________________

 

           

                DIRECTOR PROIECT,                                                       CONTABIL ŞEF,

 

            Dr. Monica MAGUREANU                                                     Ec. Mihaela OSMAN